Up
Identiteit, website en communicatie voor Up, professionele kinderopvang in en rondom Den Haag.
Wat we deden
Merkstrategie, Merkidentiteit, Online strategie, Website, Communicatiemiddelen
Uitdaging
Breng meer dan 20 afzonderlijke locaties samen in één nieuwe, gedenkwaardige merkidentiteit die aansluit bij jonge ouders.
Oplossing
Een dynamische identiteit profileert Up als een professionele organisatie met gevoel voor plezier.
Kleurrijke identiteit
Om de kernkrachten van Up kinderopvang over te brengen op jonge ouders, benadrukken we deze in het ontwerp. Moderne typografie, speelsheid, gevoel voor avontuur, flexibiliteit. De kleurrijke identiteit onderscheidt zich van de concurrentie en blijft hangen.
Flexibel en consistent
Unieke fotografie, variatie in kleuren en een logo dat zich aanpast aan de omgeving passen bij de persoonlijke aanpak van de organisatie. Een uitgebreide merkhandleiding inclusief advies over tekst en fotografie zorgen voor de nodige consistentie.
Moderne website
We ontwierpen en ontwikkelden een moderne, uitgebreide site, beschikbaar in meerdere talen, met geïntegreerde slimme formulieren en kaarten. De site is geoptimaliseerd voor zoekmachines, met regelmatige updates en controles om een goede Google ranking te behouden.
Bekijk de website here
Fotografie: Lennaert Ruinen