Over ons
We zijn ontwerpers, ontwikkelaars en strategen die je helpen om betekenisvolle verhalen te vertellen in een digitale wereld.
Wat we doen
We helpen je jouw verhaal te vertellen; het unieke verhaal waarmee je je idee of merk vorm en betekenis geeft, en de wereld (een beetje) verandert. Dat doen we door creatieve ideeën en slimme oplossingen voor allerlei uitdagingen te bedenken voor onze opdrachtgevers. We maken merkidentiteiten, websites en games die verrassen, inspireren en overtuigen. Met heel veel plezier.
Filosofie
We geloven in een persoonlijke, betrokken aanpak. We hebben niet eens accountmanagers. Daardoor krijg je als opdrachtgever onze onverdeelde aandacht, ervaring en creativiteit (plus onze eerlijke mening). We selecteren de opdrachten die we aannemen zorgvuldig, omdat we hebben gemerkt dat het mooiste resultaat voortkomt uit gedeeld enthousiasme en goede samenwerking. Ruim 10 jaar ervaring helpt natuurlijk ook.
Aanpak
Onze manier van werken
Betekenisvol
We helpen je jouw verhaal te vertellen, van begin tot eind, op een manier die tot de verbeelding spreekt en iets voor je doelgroep betekent.
Persoonlijk
Net als jij zijn we mensen – geen robots. Je krijgt onze ervaring, goede ideeën en eerlijke mening er gewoon bij.
Samen
Elk project is een samenwerking waarin iedereen zijn of haar talent inzet om tot het beste resultaat te komen.
Toegewijd
Je kunt op ons rekenen. Van eerste concept tot lancering en daarna, we zijn een vast onderdeel van je team.
Team
Bas Janson
bjanson@gusmanson.nl
06 55 80 40 75Martijn Gussekloo
mgussekloo@gusmanson.nl
06 141 299 56Bas Breugelmans
bbreugelmans@gusmanson.nl
06 412 898 41
Erkenning
- Go Viral! uitgelicht door Fast Company
- De Klare Lijn uitgelicht door The Brand Identity
- Games For Change 2023 Award voor Cat Park
- Odilia uitgelicht door The Brand Identity
- Tilt uitgelicht door The Brand Identity
- Bad News uitgelicht door The Guardian
- Bad News uitgelicht door The Telegraph
- Bad News uitgelicht door Mashable
- Bad News uitgelicht door The Verge
- Bad News uitgelicht door The Times
- Bad News uitgelicht door MIT Tech Review
- Nominatie voor Bad News bij Beazley Design of the Year 2018
- Harmony Square uitgelicht door The Economist