100 redenen om van dit bloemenmerk te houden

3-aim
Project All I Am
Diensten Strategie, Merk, Website

Allium, Nerine en Agapanthus zijn fantastische, veelzijdige bloemensoorten die het verdienen om fan van te zijn.

Daarom besloten een aantal kwekers en bloemeninkopers om de handen ineen te slaan om van deze buitenbeentjes publiekslievelingen te maken. Wij ondersteunden met strategie en een onderscheidend merk.

5-aim
4-aim

All I Am is…

Het samenwerkingsverband is een initiatief van My Peony Society, voor wie we alle communicatie verzorgen. Zij bedachten de naam All I Am. Die naam gebruiken we om overal te communiceren over de veelzijdigheid van deze fantastische bloemensoorten.

8-aim
7-aim

No guts, no glory

Het avontuurlijke gevoel van de club trotse kwekers komt terug in All I Am. Het merk straalt een prettige eigenzinnigheid uit en is duidelijk anders dan andere bloemenmerken. Communicatie-uitingen, van veilingkaartje tot verkoopfolder en website, bewijzen dat je een succesvol nieuw merk kunt lanceren door de lef te hebben om het anders te doen.

6-aim

Het juiste gevoel

Het logo vertegenwoordigt het authentieke karakter van het merk en staat voor de persoonlijke signatuur van een All I Am-kweker. We hebben een hoop schetsen gemaakt en getest om het logo het juiste gevoel mee te geven.



Meer weten?

Contact

studio@gusmanson.nl
Binckhorstlaan 36
Den Haag