De nieuwe identiteit van Hiro pakt uit

2-header
Project Hiro

De opdracht

Onze collega’s van Hiro wilden opvallen en zich beter presenteren. Ze maken fantastische websites en complexe applicaties voor o.a. de NPO, Nu.nl en startups zoals Chordify, maar hun online identiteit en website waren al een tijd niet geüpdate. We hielpen ze met strategisch advies, een moderne website en pakkende teksten waarmee je meer opdrachtgevers bereikt.

Website laat het team van Hiro zien
De homepage legt zonder poespas uit waarom je Hiro moet hebben. De nieuwe website benadrukt uitdagende projecten en het ervaren team.

Werken vanuit een strategie

Aan het begin van het project hebben we in een workshop gezamenlijk bepaald wat de kern van ‘het merk Hiro’ is: verstand van zaken én Hollandse nuchterheid. Dat werd het uitgangspunt van de huisstijl, de website en de teksten die we schreven. We laten in alle middelen zien hoe Hiro complexe problemen oplost, trots maar niet opschepperig.

Leuke mensen / ervaren professionals Leuke mensen / ervaren professionals
Een voorbeeld van een illustratie voor de website. Een frisse blik helpt om vorm te geven aan de ambities en doelstellingen van Hiro.

Samenwerking

Voor de vormgeving en content werkten we nauw samen met de opdrachtgever. Zo zorgden we dat de nieuwe identiteit echt past bij het bedrijf. We schreven op basis van hun input pakkende teksten en leverden ontwerpbestanden op die de developers van Hiro konden gebruiken voor de technische ontwikkeling. We zijn trots op het resultaat van de samenwerking: Hiro presenteert zich op een fantastische, onderscheidende manier.

Dat kan je zelf bekijken, op de website van Hiro.

We schreven de teksten voor alle cases We schreven teksten voor de website die aansluiten bij de merk-essentie.

De concurrentie te snel 🐎 af zijn? Wij updaten je website en online communicatie.



Meer weten?

Contact

studio@gusmanson.nl
Binckhorstlaan 36
Den Haag