Ontwerpers tussen de pioenen

Communicatiemiddelen voor My Peony Sociey
Project My Peony Society

Als het pioenenvirus je te grazen neemt wil je nooit meer iets anders. Kunnen we over meepraten. We maakten de website, het magazine en meer voor My Peony Society.

Het project

De pioen, weet de kenner, is een glamoureuze celebrity in de bloemenwereld. My Peony Society is het verbond van uitzonderlijke kwekers die met elkaar de beste pioenen kweken, met klanten over de hele wereld. Daarbij hoort communicatie van wereldniveau; en daar moet je Gusmanson voor hebben.

Interviews met kwekers, info over bloemensoorten
mps-trailer
My Peony Society website

Een website die de wereld verovert

De bestaande huisstijl, ontwikkeld door Edenspiekermann, gebruikten we als basis voor doorontwikkeling van de verschillende uitingen. De site kreeg een nieuw CMS, maakten bestaande content weer vindbaar en schreven nieuwe content; verhalen over kwekers en soorten, in verschillende talen. Nu maakt is de site weer een logisch onderdeel van de online communicatie-strategie, waarmee we kwekers en inkopers enthousiast maken. En we blijven de site de komende tijd doorontwikkelen.

Een website voor en door pioenenliefhebbers

Bloembladeren

Het My Peony Society Magazine biedt pioenenfans (van hobbyist tot professional) de kans om door de mooiste bloemen te bladeren, en geïnspireerd te raken door de ontwikkelingen in de society. We regelden alles; ontwerp, redactie en productie. We schreven over technische innovaties, spraken met kwekers over de eerste keer dat het ‘pioenenvirus’ hen greep en kunnen het verschil tussen Bowl of Cream en Madame Claude Tain inmiddels dromen. Goed ontwerp is ook: nieuwsgierig zijn en met plezier de wereld van je opdrachtgever induiken!

My Peony Society magazine, ontwerp en copy van Gusmanson Het My Peony Society Magazine biedt inspiratie en je leest er alles over de ontwikkelingen in de society.

Een slimme nieuwsbrief

Voor kwekers en inkopers ontwikkelden we een superslimme nieuwsbrief, die de doelgroep binnen een minuut helder inzicht geeft.

01-nieuwsbrief-kweker

Het resultaat

Op Gusmanson kan je rekenen. Dus werken we de komende periode gewoon verder aan het uitbreiden van de site, de ontwikkeling van nieuwe middelen en het aanscherpen van de communicatie. We houden pas op als er in iedere huiskamer een bosje Sarah Bernhardts staat.

En verder? Twee keer zoveel bezoekers sinds de lancering van de website en een enorme stijging in de Google-zoekresultaten.

Lijn in je communicatie, van veilingkaartje tot magazine? 🌸 We helpen je graag!



Contact

studio@gusmanson.nl
Binckhorstlaan 36
Den Haag