De corporate identity van Tern verovert de wereld

2-header-tern
Project Tern
Diensten Merk, Huisstijl, Drukwerk

De opdracht

Tern International is een internationale broadcaster met grenzeloze ambitie. Het bedrijf wilde als nieuwe speler in een competitieve markt een moderne corporate identity die indruk maakt. Wij ontwierpen een dynamische identiteit, een huisstijl en een responsive website.

De oplossing

De dynamische, veelzijdige identiteit past bij een modern bedrijf dat aansluiting zoekt bij een internationale doelgroep. Tern lanceerde als eerste een volledige ultra-HD zender en creĆ«ert zelf succesvolle programma’s, die de grens tussen entertainment en reality opzoeken. De huisstijl suggereert beweging en actie, met heldere kleuren en een logo dat ontstaat uit een gedraaide letter T.

4-tern-s
3-tern-s
5-tern-s

Sterke uitstraling

In de huisstijl maakten we verschillende middelen, van muurstickers tot visitekaartjes en promotionele uitingen voor beurzen. We schreven ook mee aan de content op de website (in het Engels en Nederlands). Tern lanceerde de eerste zender, Insight, met succes in India. En binnenkort… de rest van de wereld!

6-tern-w

Is jouw nieuwe website je visitekaartje of je business model?



Meer weten?

Contact

studio@gusmanson.nl
Binckhorstlaan 36
Den Haag