Case

Further & Forest

Een merkidentiteit en website voor kwekers van positieve verandering.

Wat we deden

Merkstrategie, Merkidentiteit, Naming, Website, Communicatiemiddelen

Uitdaging

Creëer een onderscheidend merk dat op authentieke wijze de duurzaamheidsinzet van Further & Forest communiceert.

Oplossing

We ontwikkelden een natuurlijke, authentieke identiteit die transparantie en duurzaamheid in elk communicatiekanaal benadrukt.

Optimistisch & Natuurlijk

We hadden het genoegen om de merkstrategie, naming, merkidentiteit, website en communicatie te ontwikkelen voor Further & Forest, een nieuw, innovatief merk dat zich richt op bladgroen, grassen en mossen. Als nieuwe speler in de markt is Further & Forest een echte vernieuwer, toegewijd aan het kweken van de hoogste kwaliteit producten op de meest duurzame manier mogelijk.

Kwekers van positieve verandering

In nauwe samenwerking met het team van Further & Forest creëerden we de merkessentie “Growing Change”, wat hun missie weerspiegelt als kwekers van positieve verandering; het leveren van de beste producten die niet alleen van uitzonderlijke kwaliteit zijn, maar ook beter voor de planeet.

5-wide

Pure, natuurlijke esthetiek

We hebben het merk voorzien van een pure, natuurlijke esthetiek, waarbij we de volledige nadruk legden op het eerlijke verhaal achter hun producten en hun samengestelde collectie. Het resultaat is een merk dat authentiek aanvoelt en diep resoneert met zijn publiek.

6-gl

Een inzichtrijke en inspirerende site

De website die we hebben ontworpen, toont niet alleen het aanbod van het merk, maar biedt ook inzicht in de verbeteringen in hun processen. Het dient als inspiratiebron en moedigt anderen aan om zich aan te sluiten bij de beweging naar duurzaamheid.

Credits

Fotografie door Ola Nadolna